Cyrano Auditie

Jij wilt dus auditie doen voor CYRANO. Lees a.u.b. eerst even zorgvuldig de onderstaande informatie, en vul vervolgens het formulier in.

Voor deelnemers die uit zijn op een klein rolletje of in het ensemble willen spelen zijn er geen audities! Wil je graag een (hoofd) rol bemachtigen dan dien je auditie te doen. De eerste audities van zondag 24 juni zijn uitgesteld naar vrijdagavond 29 juni aanstaande (voorafgaand aan de repetitie). Je krijgt van ons op een later moment bericht van ons met daarin de exacte locatie en tijd en materiaal om je voor te kunnen bereiden op je auditie (een nummer uit de musical).

Let op! Door dit formulier in te vullen en te versturen geef je toestemming aan Stichting MuBo om de ingevulde gegevens te verwerken. Wij verstrekken nooit persoonlijke gegevens aan derden. Je kunt je op elk gewenst moment afmelden voor mail van MuBo door de 'uitschrijven' link aan te klikken of door ons een mail te sturen (info@stichtingmubo.nl). We gaan respectvol om met persoonlijke gegevens. Meer informatie vind je in onze pricacy verklaring.
* geeft verplicht aan
Email Marketing Powered by MailChimp